Snart kommer något nytt.....

...ett nytt år och ännu är kalendern ganska tom.  Vet att  2012 blir året då jag kommer att få två barnbarn om inte den första tittar ut före midnatt i morgon, vilket är fullt möjligt då barnet nu låtit vänta på sig några dagar....Det känns som en fantastisk gåva, att få bli både både famor och mormor. Min önskan är att barnen alltid kommer att veta att jag älskar dem och att de får känna sig trygga och glada med mig.
Vill också tro att år 2012 är det år då jag kommer att få älska och bli älskad igen, hitta min livskamrat, min själsfrände. Någon som är glad för att jag älskar honom....

Åter igen kom jag igång med att tillverka julkorten för sent och det blev några fler än i fjol, närmare 90 stycken.





Målade helt enkelt änglar....



...och klistrade upp på röd kartong. Sen blev det en God Jul-stämpel i guld.



Gjorde ett par änglatavlor nu när jag ändå fått upp farten. Två gamla
fururamar blev vita och ack så mycket vackrare.....

Önskar er alla en mycket angenäm nyårsafton och ett gott, välsignat år 2012, ett år med mycket glädje och kärlek.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. Ja, apelsinjuice känns himla nyttigt! Och åh så gott det är, också!! =)

2012-03-08 @ 13:14:20
URL: http://hemligarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0