Äntligen sommar och massor av tvestjärtar

 
Matchande paket och kort till bästa arbetskamraten
EHar idag badat för första gången i år, utomhus alltså.... Bjöd bästa grannen på lunch vid värdshuset vid sjön å så passade vi på att att ta en promenad till badplatsen och det var inte ens obehagligt att komma i , bara skönt. Sen intogs en jätteglass innan vi cyklade hemåt. Mötte mannen lite på håll, vinkade bara men det gjorde ont. Tredje gången på hela året som jag sett honom. Har bestämt mig för att inte oroa mig mer för honom, han har valt bort mig och har nu en annan kvinna så det är väl inte min uppgift längre, en börda mindre. När vi kom hem undrade grannen vad klockan kunde vara och  jag gissade på 15.30 men när vi tittade på klockan var den redan 17.30 och en kvart senare skulle jag vara på ett annat ställe. Det blev bara in och vända och så cyklade jag till goda vännen för vidare cykling till T. som fyllt år och som vi uppvaktade med fin present, bild på den kommer .... Satt ute till 22 i den ljumma kvällen, skönt. Cyklade hem och träffade arbetskamraten som jag pratade med en stund och sen jag kom hem har jag suttit på altanan med fika och bara njutit.
 Är jättetrött nu och hoppas somna gott, var nästan lite sugen på att sova ute på balkongen men det är det där med tvestjärtarna, det verkar finnas precis överallt. Får se i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0