Någon mening?

Om det är det det funderar jag mycket över nu.Tror ju innerst inne att det är så men skulle bra gärna vilja veta vad Gud tänker om mitt liv och hur det ska se ut för så här vill jag inte ha det. Jag vet, jag har det jättebra och det är så mycket som är positivt i mitt liv. Har härliga vänner och ett rikt liv på så många sätt men jag är så ledsen och känner mig så bortslängd och oduglig.Har alltid känt mig så älskad av min man och nu vill han inte veta av mig, jag har inget hopp längre. Vet inte om det är därför det har varit extra jobbigt en tid för att det lilla hopp (även om jag inte trott att han skulle ändra sig) jag haft har försvunnit helt. Jag var 17 när M. och jag blev tillsammans och jag har jämt sagt att då började livet, innan dess var jag en mycket lessen tonåring,nu är jag en mycket lessen 50-åring som inte vet min plats i livet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla gärna in tävlingen i min blogg

2008-07-30 @ 11:13:44
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0