Om du hatar din granne, ge hans son en trumpet...

Gav inte min grannpojke en trumpet men väl en trumma och kom osökt att tänka på ovanstående devis när jag hörde honom spela inne ho sig.  Det visar ju också att om man vill ont så går det också ut över en själv... Nu är det ju inte så att jag tycker illa om mina grannar för de är världens raraste. De åt lunch hos mig idag och efteråt tyckte David att vi skulle rocka lite och det gjorde vi på klarre och trumset bestående av denna  taltrumma och en degbunke, det var mycket snyggt och mycket attityd....
 Dagen idag var solig och fin ganska länge så  både lunch och frukost intogs utomhus senare kom en ordentlig regnskur men då låg jag i sängen och försökte sova vilket inte gick något vidare. Var även en sväng till stan där jag köpte ett grönt pressglas- tårtfat för 40 kronor i ett loppisstånd på torget, jättefint. Ni ska få se det en annan dag när jag hunnit fotografera det. Nu väntar jobb de närmaste tre nätterna så mer spännande än så blir inte helgen.Hoppas du får en jättebra helg på alla sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0