Trött

Klockan är 00.37 och jag befinner mig på min arbetsplats. Har varit på språng sen jag kom men hoppas nu på lite lugn. Är riktigt trött redan nu och detta nog beroende på att jag i natt delade säng med världens sötaste och goaste lilla pojke. Han sov så gott hela natten men jag sov inte alls....Vet inte vad som oroade mig egentligen.
Äldsta dottern kom hem igår vilket ju alltid är roligt. Har bett henne att nu när jag är borta slänga ett foto av mannen som jag haft kvar ovanför sängen och en t-shirt som var hans som jag har snorat i i flera månader. Vem lurar jag mer än mig själv,,jag kan inte hålla kvar honom hur mycket jag än vill. Känns ändå som ett steg framåt att göra mig av med det här men såå svårt på samma gång. Om nätterna kommer alla tankar, all sorg och  saknad, ensamhet som gjort att jag har sovit dåligt en längre tid nu. Kommer jag nånsin att bli hel igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0