Förkylt

Har inte blivit något skrivet på ett tag, inpirationen har inte infunnit sig trots att jag haft flera bra dagar. I helgen hade jag besök av sonen med flickvän och det är ju alltid kära besök. De bor i huvudstaden  och  sonen är den av mina tre barn som bor närmast mig. Till min stora glädje kommer nu även  min äldsta dotter efter många år i exil i övre Norrland ner till huvudstaden till sommaren. Vi får 75 mil närmare varann, hurra. Så är det då bara mellandottern som är lite för långt iväg, hon bor i Småland.
I helgen var jag också på en elevföreställnning på ett musikgymnasium i grannstaden. De hade satt ihop en musical med mycket sång  och dans, jätteduktiga var de.
Har åkt på en riktig förkylning och igår gjorde jag inte mycket annat än torkade näsan och smorde densamma. Det är dock inte synd om mig för det är flera år sen jag sist var förkyld, dessutom rinner det inte så farligt idag . Ska dessutom strax iväg för att få lite massage hos min sjukgymnast och det blir nog sista gången på ett tag för nu är min rygg alldeles bra igen vilket jag är så glad och tacksam för. På eftermiddagen väntar frissan då jag börjar se alldeles förskräcklig ut i håret. Till helgen ska jag ner till Västkusten på 50-årskalas och då vill jag ju se så bra ut som möjligt i alla fall.
Ute är det riktigt grått och trist men tittar man ner i rabatten så finns det lite solsken där i form av snödroppar, krokus och julrosor som börjar knoppas,

Kommentarer
Postat av: christel

oj du har väl inte blivit smittad av mig hehe, e så himla förkyld så det liknar ingenting... Svårt med barnen så långt ifrån, en av mina söner bor 45 mil ifrån o det tycker jag e långt, dom andra har jag lite närmare...Ha nu en mysig helg när du sticker iväg med ditt nyfrissade hår o va rädd om dig. Kram från Christel

2008-03-12 @ 15:41:13
URL: http://kristallens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0