Glad Påsk

image5Gud älskar trasor, av dem gör han mästerverk....

Långfredag har nu blivit påskafton och det är dags att sova. Sov inte så bra efter vaknatten, 3 timmar vad var jag lyckades åstakomma så nu är jag rätt trött.
Har haft en trevlig afton här hemma tillsammans med mor far och lillasyster som jag bjöd på fisksoppa med efterföljande hallonglass(varianten: kör Vaniljvisp och hallon i mixern och servera, lätt som en plätt och gott.)
Sen föräldrarna avgått har systern och jag tittat på två konserter ( på video) med två olika körer som vi varit med i. Den ena var inspelad för 19 år sen och den andra för 11 år sen och det var väldigt roligt att se och även vemodigt för det var ju på den tiden både jag och min syster var lyckliga med våra män och de var också med och sjöng och spelade. Så mycket roligt vi har haft med dessa båda körer, musik är verkligen glädje.
Mattan på bilden knöt jag fransarna på häromdagen och det är väl fantastiskt att några tygtrasor kan bli till nåt användbart igen....och så fick den illustrera orden som jag har som trösteord dessa dagar.
Önskar er en fortsatt trevlig påsk, godnatt.

Kommentarer
Postat av: christel

Hej igen. Skönt att du har det bra i påsk trots allt. Jag förstår att det e jobbigt med alla minnen speciellt när man ser det på film, man e ju så dum så man tänker att då var det fint o allt var bra. Men tänk nu att det e nya tag som gäller. Det e du som gäller o det ska banne mig inte gubben sätta stopp för eller hur. Sköt nu om dig o fortsätt ha en go påsk..Kramar från Christel

2008-03-22 @ 09:21:58
URL: http://kristallens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0