Mardrömmar

Vaknade för tidigt i morse av mardrömmar och strömmande tårar. Åt frukost och försökte tänka på något annat, blev så småningom trött igen, la mig och somnade för att igen vakna av mardrömmar på samma tema...Lesset hela dagen, känns som spiralen går neråt i stället för uppåt.
Var till stan och köpte lite blommor för att våra till det lite här hemma. I arbetsrummet har det inte hänt så mycket idag mer än att datordelen av skrivbordet är färdigröjt och färdigdammat.  Symaskinsdelen lämnar en del övrigt att önska men snart så.
I kväll har Gospelladiesarna träffats på middag och naturligtvis sång, mycket trevligt. Glad för mina kompisar.
Nu är det tänkt att jag ska sova men känner mig rädd för att drömmarna ska återkomma i natt. Det känns som jag
är där jag var för 2 år sen, när det var som allra värst... Oron, ångesten, värken i magen och ögonen, de hårda ögonen, det är dem jag ser i drömmen. Jag vill inte må så här mer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0