Nästan ett under....

Ute är det rena julstämningen med ett rikligt snöfall.                                                                                                                                                                                                    Annars                                                                                                                                                                                                 Annars städar jag arbetsrummet och det går inte på en kaffekvart precis. Har först plockat bort mannens alla pärmar (som stått kvar här sen han flyttade för snart 1,5 år sen) och fick på det viset 2 långa och en kort hylla fria. Sen började det stora 10-spelet...Flytta lite hit och annat dit och damma däremellan. Nu börjar även skrivbordet bli rent och det är nästan ett under må jag säga. Håller på att gå igenom mina klipp också (när jag river nåt ur tidningar eller skriver av nåt bra jag sett lägger jag det i en låda, för att sen gå igenom och sortera) även det tar sin lilla tid men är ganska trevligt. Har sen allt kortmaterial nere i vardagsrummet eftersom jag och brorsdottern pysslade häromdagen och det ska också sorteras innan jag tar upp det igen.
Sonen fixade ju så att datorn fungerar lite mer som jag vill igen men jag lyckas inte lägga in bilder pga. det ser annorlunda ut än tidigare. Jag hoppas att det snart är löst.
Annars blev det en simtur på eftermiddagen vilket jag känner mig nöjd med att ha genomfört då det tog emot väldigt att cykla iväg. 1100 meter blev det idag och visst kändes det bra när det var gjort.
Nu är det snart sovdags för jag är jättetrött.
En hälsning till dig som behöver: "You don´t have to worry and don`t you be afraid, your life is in his (Gods) hands" (Från en av mina favoritsånger, en riktig tröstesång för mig... Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Camillha

Har du fått scrap-pappret med noter av mej än?? Får ta med ett till på lördag annars. Städar bla i hobbyhörnet, så jag hittar det väl iså fall!

2009-03-20 @ 13:21:02
URL: http://himlenrunt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0