Tulpaner

Köpt lyxtulpaner idag, såå vackra. Fick presentkort i julas som jag använde nu, tycker om såna julklappar...
Letat vita skor till bröllopet men utbudet är väldigt litet. Provat ett par i precis den modell jag vill ha men är tveksam då de är av plast (ser ut som lack) Men vad kan jag ha för färg till syrénlila mer än vitt, några syrénlila skor har jag absolut inte sett. Har ett par snygga vita skor men de är så väldigt öppna och jag vet inte om det är så snyggt när man har strumpor, lite tidigt att vara barbent ju.
Har just sett Morgan åka ur Let´s dance, han var in favorit men de andra paren är ju också väldigt fina.
Nu ska jag göra en fördeg som jag kan baka ut i morgon förmiddag sen blir det sängen skapligt tidigt i kväll tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0