Fönsterputs i håret....

...Det går det med, märker ingen större skillnad. Kanske blir det väldigt mycket lödder när jag tvättar ur det i morgon, det återstår att se.....Kanske ska sägas att det inte var med flit jag hällde sagda medel i håret, meningen var att det skulle vara vatten....

Igår blev jag så äntligen klar med målningen av fönstren på framsidan av huset. De tvättades och gardinerna hakades upp igen. Det blev så fint igen med gardiner och fönstren glänste men se....När jag kom hem från jobbet i morse så var där en stor vit fläck, duuummma fågel. Hade den inte kunnat bajsa där när fönstret var smutsigt, det har det ju varit länge......

Jobbade i natt för första gången efter tre veckors ledighet. En liten tant har avlidit medan jag var borta, en tant som vi hjälpte varje morgon. Så är det ju ofta i mitt arbete men det känns lite vemodigt i alla fall men skönt för dem som bara har ont i kropp och själ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0