En fin dag idag.

Efter frukost begav jag mig så småningom ut på en stavrunda. Idag blev det två varv, ett åt vardera hållet (allt ser ju helt annorlunda ut när man går åt motsatt håll) Har börjat lunka lite mellan varven och hoppas orka längre och längre sträckor i lite högre tempo.På andra varvet tog jag av mig jackan och gick i t-shirt och solen värmde mig så skönt. Hemma igen blev det kaffe i solen och sen sådde jag lite frön för förkultivering inomhus, återstår att se om det gror. Mina såningsresultat brukar inte bli så lysande. Det känns roligt att komma igång med täppan, förra året hade jag alls ingen inspiration för vare si g täppan eller något annat....Lunchen intogs på altanen och idag blev det potatismos (hemgjort förståss) korv och sallad. Hade sen bestämt mig för att bara sitta på altanen en stund och det gjorde jag lyssnande på en nylånad bok. Försöket att sova misslyckades sen, det blev väl en halvtimme innan det var dags att vakna igen. När jag cyklade till jobbet var det alldeles ljummet i luften, härligt. Här har nyss lugnet infunnit sig då en orolig farbror äntligen kommit till ro. Nu väntar en kopp te och ett par mackor.
Kan meddela att jag "ringt människan" men inte fått tag i henne.

Kommentarer
Postat av: christel

Godmorron
eller kanske snart gonatt på dig haha. Hoppas att du haft en lugn natt på jobb.

Ha en skön o underbar dag o va rädd om dig.
Kramar från Christel

2008-04-24 @ 03:45:14
URL: http://kristallens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0