Kulturell lördag

Så vackert.                                                                                                                      
Vackraste dörrmattan                                                                                                                                                                          Vet inte om jag vågar ge mig på det här, har blivit av med text flera gånger både igår och idag..
Det blir lite kort bara då. Idag har jag och syster min varit på Lidingö på elevutställning. Sonens flickvän går där så det var därför vi begav oss dit. En massa vackra konstverk, en del fula och en del roliga också. en härlig miljö att gå i skola var det , blev själv sugen....
Begav oss sedan till Älvsjö på trädgårdsmässan och där fanns förståss också en massa vackert. Köpte inte så mycket mer än en dörrmatta dock men tror nog att det är den vackraste dörrmatta jag någonsin sett, skulle kunna ha den på väggen.

Kommentarer
Postat av: christel

Det var fina bilder på verken. Hoppas att allt e bra med dig o att det går framåt, nu e det ju snart vår hoppas vi o då kan det lätta lite.
Va nu rädd om dig kramar i massor från Christel

2008-04-17 @ 16:55:50
URL: http://kristallens.blogg.se
Postat av: S

Du vet att din fina dörrmatta kommer från Sunderbyn va?? :-)

2008-04-27 @ 13:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0