Kursdag

image37

Har bytt ut mina teburkar i plåt mot dessa fina konserveringsburkar som jag hade i garaget. Te i de
flesta men som synes passar de även bra   till godis och vitlök.

Tisdag är som sagt kursdag, geriatrik på eftermiddagen och Alfakurs på kvällen. Nu är det bara en gång kvar av båda kurserna så nu blir det snart tomt på tisdagarna. Ja , inte behöver jag sakna sysselsättning framöver, täppan behöver sitt, vardagsrummet ska renoveras och en del andra målningsarbeten skulle också behöva göras. En runda i skogen blev det idag också, dock bara ett varv för vattenflaskan glömdes hemma...
Vädret är bara så underbart, det är ju det här som är det bästa  vädret på hela året, den första värmen...Jag älskar våren. I morgon ska jag i alla fall ta en stund och bara sitta på altan och njuta, kanske lyssna på ljudboken jag lånade på biblan idag och försöka ringa "den där människan".

Kommentarer
Postat av: christel

Så fint det blev med dina glasburkar susi. Ser så trvligt ut. Oj vad du har mycket o stå i framöver. Glöm bara inte bort dig själv mitt iallt detta.
Va rädd om dig kram från Christel

2008-04-23 @ 06:02:00
URL: http://kristallens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0