Packat och klart

Nu är väskan packad och huset städat (det är ju mycket roligare att komma hem när det är välstädat). Lite nervös är jag allt för resan men jag tror nog att jag ska klara även det här. Pappa kommer och kör mig till järnvägstationen i morgon bitti och sen har jag god tid på mig på Arlanda innan planet går. Hinner titta på folk , fika osv. I Luleå möter dottern på stan och sen tar hon hand om mig....
Var till sjukgymnasten ännu en gång och det var så skönt. Fick sen ett par timmar över då personalmötet jag skulle ha varit på blev inställt. Passade på att ta bort en del torra växtdelar i trädgården så blev det genast lite snyggare även där. Sen blev det premiär för altanfika och sådana hoppas jag det blir många framöver, det är  ju "livet på en pinne" som vi brukar säga.....att sitta där och njuta av solen.
Nu är det dags att gå till sängs om jag ska orka upp i morgon bitti. Ha det gott mina vänner, höres på måndagimage13
Krokus i min lilla täppa.

Kommentarer
Postat av: christel

Ha nu en go resa o bara njut av tiden med din dotter. Ja, dessa ungar som dom kan lura oss stackars föräldrar.
Va nu rädd om dig o kramar i massor från Christel

2008-04-03 @ 09:58:57
URL: http://kristallens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0