Vår

image29                          
Här är en bild på min karaff som blir extra vacker när solen lyser på den och jag ser den genom gardinen.

Idag har det varit riktigt vårigt här och på min promenad lyste backarna blå av massor av blåsippor. En hel del vitsippor blandade sig också i på sina ställen och det var så vackert. Kameran var förståss med men...minneskortet var kvar här vid  datorn. Men jag ska väl ut nåt mer innnan det blå försvinner. 
Klippte ner mina rosor idag och tog bort det sista torra så nu är det bara att räfsa bort det sista skräpet och börja gräva bort det ogräs som redan finns där.
Har försökt sova en stund för att om möjligt vara lite piggare i natt men det blidde ingen sömn idag. Dags att äta lite innan jag ska iväg. Önskar er alla en trevlig helg och kom ihåg: Njut av våren.

Kommentarer
Postat av: Em

Hallå kära mor! Jadu,det var en väldigt käck keps jag la vantarna på. Den ser ut som våren :) Storkramar!

2008-04-18 @ 23:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0