Å det är bara regn hos mig....

Så är det regn och blåst, inget vidare semesterväder men jag har bakat en kaka och fixat med lite annat inomhusgöra så inget ont osv... Fast jag bor i inlandet blåste det rejält också här i natt. Har varit ute och tagit bort avblåsta blommor och rest och stött upp andra. Har faktiskt tittat på tv ikväll, både Allsången och Morden i Midsummer å så strök jag lite under tiden. Nu blir det sängen för i morgon lär jag upp skapligt, jag får gäster vid 9.30 och innan dess är det lite att fixa med. Så ska vi eller i alla fall gästerna vara turistiska, jag följer väl med men väntar utanför...Så ska vi promenera i min vackra stad och fika och äta god mat. Kunde höra "Du är min man " utan att gråta idag, det är väl ett steg framåt?

Kommentarer
Postat av: caroline

jag har just nu 2 tävlingar där du kan vinna antingen ett par valfria solbrillor, eller en varsin present till dig och din bästa väninna. så kika gärna förbi :)

http://carrof.blogg.se/category/tavlingar.html

2008-08-05 @ 23:48:46
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0