Härligt och jobbigt.....

                                                                                                                                                                                            



Kan man placera bilderna och texten där man vill eller är det för alla som för mig att det blir som det blir? Bilderna idag är i alla fall från min utflykt till Stockholm. Så mycket bra musik, torsdagskvällen på Gustav Ad
olfs torg var kanon med massor av härliga musiker och sångare och vädret var perfekt. Vi stod på samma ställe i 4 timmar utan speciellt tjocka kläder och vi mådde prima. Fredagen bjöd på riktigt varmt väder och det var skönt när vi väl var ute men den mesta tiden spenderades i butiker. De vackra knapparna fanns på A touch of Africa på Hornsgatan. . Utanför Gudrun Sjödén stod cykeln med den fantastiska blomsterkorgen. Lyssnade också på 1600 gospelsångare på Plattan och en konsert med bl.a Walt Whitman och hans kör, Frank Åhdal, Servents m.fl.. Hittade en indier på Odengatan där vi åt jättegod mat. Igår hann vi inte så mycket mer än att äta frukost, underbart och så blev det en fika i Kungsträdgården och ett beök på Hötorget där jag handlade 1 kg kantareller för 100 kr och en härlig bukett Gladiolus.. Synd bara att jag far bort igen så jag inte kan  njuta av dem, glömde alldeles bort det när jag köpte dem.
Hemma igen igår eftermiddag och sen har det inte varit så roligt. Utan förvarning bara brakade jag, så tomt här hemma , ingen att dela det roliga med. När ska man sluta sakna ? Idag är det faktiskt som höst här, blåst och regn, mörkt och kulet och jag sitter här för att slippa städa och packa för i morgon bär det ju av igen. Tåget går mot Småland och dottern och även till goda vännen bara några få mil därifrån

Kommentarer
Postat av: christel

Du verkar ha haft fina dagar i huvudstan men sen hinner du ju knappt hem förrän det e dags igen, det e bra att du e ute o rör på dig bara du hinner med dig själv oxå mitt i allt i hop, det e viktigt så det inte kommer bakefter... Sakna ja, det gör man läng läng men det försvinner o försvagas mer o mer ju längre tiden går. Det gäller o va stark o det vet jag att du e eller hur ? Va nu rädd om dig o ha nu en trvlig vecka hos dottern. Kram från christel

2008-08-18 @ 00:08:27
URL: http://lillkristallens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0