Hjärnsläpp...

Min vackra rabatt med dahlior,lejongap,clematis,violer, svarta och lila, karpaterklockor mm. Å så ljus från altan igår kväll
                          

Skulle betala en räkning via internet och lyckades slå in fel kod tre gånger och sen var det ju kört.   Enligt bankkillen jag talade med skulle jag ändå kunna betala med kortet mot uppvisande av leg. Får hoppas det fungerar för i morgon ska jag ju till Stockholmen och förlusta mig tillsammans med tre härliga kvinnor. Vi ska bo i en svit på hotell Continental två nätter, äta brakfrukostar , strosa, titta på folk, fika, äta god mat men framför allt lyssna på härlig gospel och ha roligt.  
Dottern från Småland och hennes D. for hem idag men det var inte lika ledsamt som vanligt för nästa vecka åker jag ju dit. igår kväll hade vi sensommarmys på altanen trots att det inte var något höjdarväder. Med te, levande ljus och infravärme som D. fixade så kunde vi sitta ute tills sent. Hoppas på fler såna kvällar för sommaren är ju inte slut än som en del påstår. Har hört ord som höst.... det är ju alldeles fel. Än är det sommar kvar säger mor.....I november blir det kanske höst.
Nu lär jag packa hur lite jag än vill det, det tar verkligen emot. Konstigt egentligen för jag packar ju för att göra nåt roligt Innan jag far i morgon ska jag lämna blod  så jag lär upp i ottan. Vi hörs på lördagkväll.                                                         

Kommentarer
Postat av: christel

Bra att du e ute o ser dig omkring, ha nu 2 underbara dagar i stockholm o passa på o bara njut...Va rädd om dig kramfrån christel

2008-08-14 @ 08:21:06
URL: http://kristallens.blogg.se/
Postat av: Signe

du kan alltid välja "ej kod" vettu, så det är lugnt med kortbetalningar!

2008-08-14 @ 16:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0