Kräftkalas

          Just hemkommen från trevligt kräftknytiskalas med en massa god mat och trevligt sälllskap.  Fryser dock lite om fötterna så strax blir det dunsockorna och fleecemorgonrocken på å sen ner under duntäcket. Var ju till "samtalsdamen"  idag. Blev lite tagen när jag kom till samma ställe där mannen och jag var på ca 10 samtal förra våren men annars kändes det bra. Var sen till den sjuka kamraten och vi lämnade sjukhuset en stund och for till Pizza Hut där vi intog lunch och pratade. Hade ju tänkt att jag skulle hinna shoppa lite men därav blev inte då jag i stället fick ila hem för att hinna handla till kyrklunchen på söndag.
Gläds med äldsta dottern (som nyss flyttat till huvudstaden och bekymrat sig lite om att hitta en kör) att hon nu kommit in i en alldeles nystartad kör      Grattis S.Nu är klockan över midnatt igen och jag är så tröööött. Godnatt sov gott, godnaatt sov gott.....                                                                                                                         

Kommentarer
Postat av: Siggis

BRA. Du vet vad jag menar. KRAM!

2008-09-02 @ 09:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0