Snart semester

Ska strax gå till jobbet för att göra mina sista två nätter före semestern, känns segt. Förstår mig inte längre på att lägga ut bilder här så det blir oillustrerat idag också.Har dessutom haft telefonkrångel, telefonerna och internet var helt borta ett par dagar men får beröma Telia som var snabba att fixa. Igår kväll var jag ute med gospelladisarna på finaste stället, åt god mat och umgicks, fortsatte hos systern där vi såg en liten inspelning av nya körens första framträdande som lät riktigt bra. När jag kom hem läste jag ut Åsa Larssons bok Svart stig som jag började med dagen innan. Tyckte den var bra förutom slutet som kändes som "Hur får jag slut på det här,...jag tar död på allihop" Sov sen alldeles för kort och försökte ta igen det på förmiddagen men det blev lite si och så med det. Oljade trätrallen framför ytterdörren som jag skurade igår och gissa om det var mycket spindelbon under den... Nu är den så fin så. Var sen till sommarhemmet där jag var protokollförare åt föräldrrna och faster och farbror som spelade minigolf och sen bjöd far på fika i den härliga trädgården. En pratstund hos bästa arbetskamraten innan jag kom hem och sen har jag sovit en stund. Nu lär kag stoppa något i magen och göra mig i ordning, får ej heller glömma att mata katten som jag tar hand om några dagar. Önskar er alla en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0