Söndag morgon, sovit gott i min egen säng.

Hej igen, var några dagar sen sist. Kom hem igår eftermiddag och skrev några rader här men de försvann.....Nu gör jag ett nytt försök.
Haft fina dagar först i Jönköping hos min flicka och hennes älskling och på det några dagar hos vännen och hennes älskling i Nässjö.Har pratat, skrtattat, gråtit, shoppat, strosat, fikat , ätit, trädgårdsarbetat, varit turistisk mm. Haft det bra helt enkelt.
Har gått riktigt bra att komma hem också, så frodigt i min täppa och jag kunde sitta ute och kvällsfika. Pappa mötte vid tåget och så var jag med hem till mina föräldrar där jag bjöds på abborre och plommonpaj och glass. Fick med mig luktärter hem så nu när jag kommer ner i köket kommer det att dofta ljuvligt. Har packat upp och ställt undan väskorna och ska snygga till litemer idag, kanske... Det är ju söndag så om jag inte vill så behöver jag inte göra något idag, bra va. Ska till min kyrka på gudtjänst och träffa många vänner som jag inte sett på ett tag hoppas jag. Ute är det ett strålande väder och jag hoppas på en strålande dag och det hoppas jag att du också får.

 Vacker i Jönköping          Ovackert i Jönköping                             Ängel i Eksjö                                                Underbart fika i Eksjö 

Kommentarer
Postat av: Em

Va snygg fontänbilden blev!

2008-08-24 @ 11:27:20
URL: http://parentes.blogg.se/
Postat av: Susi

Tack för det, är själv nöjd.

2008-08-24 @ 18:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0