Det blev så fint...

Godmorgon mina vänner.
 Nu är tapeten i vardagsrummet uppsatt  av en god vän och det blev såååå fint. När jag kom hem igår eftermiddag hade L .varit här och tapetserat och nu ser det ju lika snyggt ut som i vilken inredningstidning som helst. Fönsterkarmarna och altandörren är grundade men lackfärgen får vänta tills det blir varmare, de är i alla fall vita nu. Nu återstår att snygga till därinne, sätta upp gardiner osv....Bilder kommer.
Att jag är uppe vid denna tidpunkt är ett misstag men sömnen ville inte infinna sig  igen sen jag vaknade 5.30. Ska vara i Västerås klockan 11  men det känns inte så lockande att ge sig iväg då det snöar för fullt. Ska på samtal för själen och så till Classe Olsson för att lämna tillbaks klockradion jag köpte sist jag var i storstan och som ju aldrig har fungerat å så blir det en tur till Ikea. Har städat under trappen och fick då plats att ställa undan några kartonger som stått i förrådet så nu behöver jag två plastbackar att ställa där i stället och som ska  fyllas med allehanda saker som står i tvättstugan på bänken och på frysen i förrådet, det kommer att bli så prydligt så.
I morgon kväll får jag en gäst som blir kvar över natten och sen på måndag kommer ca 20 arbetskamrater så jag får ligga i lite nu för att hinna få det skapligt här. Ska dessutom på stämövning och dramaövning i kväll och i morgon ska jag på lunch på Statt och fira att jag tjänat kommunen i 25 år!                                                                                                                 Nu tror jag att jag försöker lura en liten stund till innan det är dags att fara iväg.
Önskar er en god och välsignad dag.

Kommentarer
Postat av: amalia

Spännande att se hur det blev! :)

2008-12-05 @ 16:31:15
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0