En rätt bra dag idag...

...trots en intensiv  värk i rygg och nacke. Nackvärken har jag dragits med ett par veckor och därför beställde jag tid hos sjukgymnasten i morgon. Ryggvärken kom igår kväll när också allt annat  också kändes tungt. Tog en sömntablett och somnade ifrån allt och så länge jag var kvar i sängen kände jag just inget men man kan ju inte ligga hela dagen.... Kom dock på att i fåtöljen  satt jag riktigt bra så där har jag suttit och myst med te, musik, gardinkatalog och levande ljus. Har ju julen fortfarande kvar och det är så mysigt men till tjugondagen åker den allt ut, tror jag....Min goda kamrat var också här och fikade tidigare idag och vi gick en sväng vilket säkert var bra för ryggen. Har pratat med en annan vän i telefon och jag kan inte var nog tacksam för mina vänner, de är underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0