Jag har en ängel i mitt rum....

En ängel som lyser för mig när jag sover och som symboliserar de osynliga änglar som jag tror jag också har i mitt rum och i hela mitt hem. De finns där för att beskydda mig och trösta mig och för att jag ska veta att jag inte är ensam.    
Trots änglarna så har det varit ännu en tuff dag med värk i ryggen, många tårar och nåt konstigt anfall då jag fick akut ont i magen ,började kallsvettas och blev likblek. Blev jätterädd och ringde föräldrarna och mamma kom efter några minuter. Jag la mig och det blev ganska snabbt bättre men var alldeles slut och somnade. Då jag vaknade mådde jag tack och lov bra igen. Skulle ha träffat en vän jag inte mött på 4 år och jag fick ju ringa till henne och ställa in vilket kändes mycket ledsamt men jag hoppas vi kan ses nästa vecka i stället. Körövning i kväll som inte kändes lika roligt som vanligt, brukar annars vara jättebra för en lessen själ som mig: lessen till körövningen, glad från ....Grät då jag kom hem och då ringde mannen och trodde jag hade sökt honom vilket jag inte hade. Han frågade hur det var, vad säger man? Hipp hurra, livet leker, nej man säger, det är väl som det är och hade velat säga "Hade du brytt dig hade du kanske frågat någon gång mellan jul och nu".....Det gör så väldigt ont att den man jag älskat i 33 år bryr sig så lite om mig. Förstår inte hur han bara kan stänga av. I kväll blir det sömntablett direkt då jag lägger mig, ska inte vänta till efter ett eller två. Ska vara hos sjukgymnasten i morgon 9.30 så jag kan ju inte sova hur länge som helst. Nu ska jag hänga tvätt sen blir det sängen, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0