Nytt år och ny blogg 2 januari år 2008.

Ja då är det bara att köra fast jag inte  vet var det kommer att ta vägen. En ny blogg som vem som helst kan komma att läsa....Att vara lite anonym ger mig lite av en frihetskänsla, att kunna skriva av mig lite grann när det är jobbigt men också att kunna dela med mig av glädjeämnen och det som är positivt i livet. För trots att livet just nu är jobbigt och det är många tårar så har jag ju så väldigt mycket att glädjas över. Varje dag finns det alltid något att var tacksam för om så bara att man kan kliva upp ur sängen.  De dagarna har dessbättre inte varit så många, för det allra mesta finns det ju flera saker att glädjas åt varje dag.
Hoppas kanske att någon ska hitta hit som har liknande erfarenheter som jag och att vi kan dela tankar och funderingar. Är det ingen mer än jag själv som kommer att läsa så fungerar det ju ändå som en dagbok och kanske som terapi för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0