5 juni

image81                                           vill bara visa skillnaden på före och efter.....
 image82                                         Här spelade gossens band igår kväll, nderbar plats.
image83   
De är så duktiga.   

Firar ett tråkigt 1-årsjubileum idag men tänker ändra på det och istället fira att min dotter blivit färdig socionom. Ska bara vara glad för hennes skull och för att mina barn alla tre kommer hem ikväll. Vi ska grilla och vädret kan ju inte vara bättre. Nu väntar vardagsrummet på att få tillbaka sina möbler och golven väntar på dammsugaren. Potatissallad och rabarberpaj ska göras plus diverse annat, kommer inte att ha långsamt idag och förhoppningsvis inte så mycket tid att tänka heller.....Men det kan inte hjälpas att jag är så rädd för att träffa M. som också kommer ikväll, det gör ju så ont.....
Nu, frukost på altan.
Hoppas just du får en god dag.

Kommentarer
Postat av: Marie

Ang M visa att du är stark snygg sexig och snäll!! Låt honom inte trycka ner dig!!
..........jag vet att det är jobbigt men visa inte det.
Massor av lycka till kramar

2008-06-05 @ 13:16:29
Postat av: christel

Håller med Marie. Bry dig inte om honom, Visa att du minsann klarar dig själv o att visa tydligt att du älskar ditt egna liv!!! Han blir nog förvånad. Hoppas nu att det gått bra med allt.



Va rädd om dig o kramar i massor från Christel

2008-06-06 @ 06:07:25
URL: http://kristallens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0