Dyngsur...

     
Vid Falkasjön i Närke, där jag var föra helgen.

                                                                                        Krukor på min altan                                        
                                                                                        
Också på min altan.
Ja  det blev jag när jag cyklade till vandrarhemmet på eftermiddagen. Hade regncape på för det duggade lite när jag for men vad hjälpte den när det kom stora hagel i massor. Genomvåt om fötterna och upp på låren. Ringde min kära mor som var så snäll och åkte hem till mig och hämtade torra kläder. Annars har dagen ägnats åt personalmöte och lunch med sonen som kom tillbaka igår kväll efter besök hos flickvännens familj. Hann så lite vallmofrö, sallads- och tagetesfrö före lunch. Hoppas de gror, vet inte riktigt hur gamla de är.
Igår besökte jag min goda vän på landet. Bjöds på härlig sallad med rökt lax och senare rabarberpaj. Så gick vi en liten promenad i skogen för att kanske få se några rävungar som brukar gästa gården, tydligen helt orädda men de hade sprungit någon annan stans igår.
På kvällen rensade jag på baksidan så nu ska det sås där och planteras några blommor, bl.a två svarta violer och en silverarv som jag köpte igår.
Nu blir det sängen med hopp om att somna, har inte gått så bra sista tiden, för många lessna tankar....
Hoppas du sover gott eller vaknar gott om du läser det här i morgon bitti
.

Kommentarer
Postat av: christel

Denna teknik, gör ett nytt försök då förra bara försvann när jag lämnade kommentar. Hoppas att du fått sova gott inatt o bort med alla dumma tankar o in med nya friska positiva... Va nu rädd om dig kram från Christel

2008-06-12 @ 07:23:34
URL: http://kristallens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0