Hur kan saker bara försvinna?

Efter helgen saknar jag min fina svarta bricka med röda blommor inköpt av svärföräldrarna i början av 80-talet ,i det forna Sovjet. (oj vilken mening) Jag menar, det är ju inte en minibricka som lätt kan gömma sig utan en redig en....Sex vita assietter saknas också. För det allra mesta brukar ju försvunna saker dyka upp så det är bara att hoppas  på det och det ska bli kul att se var. Nu slog mig en tanke, brickan kanske ligger i skåpet där jag alltid förr förvarade brickor, bör kollas...men assietterna...har kollat i skåpen... Återkommer om detta.
Nu ska jag åka ut på landet i fars bil som jag nyss varit och hämtat. Har också ätit frukost på framsidan men det var inte riktigt skönt idag, det blåser och är ganska osoligt. Det vore allt bra med lite regn, gräsmattorna börjar se lessna ut.
Nattsömnen blev inte den bästa inatt så jag är lite mosig nu men jag behöver ju inte vara på topp idag så det går nog bra.
Önskar dig en trevlig och bra dagoch kom ihåg att Du är älskad och värdefull. 

Kommentarer
Postat av: Signe

Angående brickan så tror jag att jag har lagt den i brödskåpet...

2008-06-10 @ 11:29:59
Postat av: Em

Den skulle även kunna stå instoppad bakom micron

2008-06-10 @ 14:55:41
URL: http://parentes.blogg.se/
Postat av: Em

Den skulle även kunna stå instoppad bakom micron.

2008-06-10 @ 14:57:08
URL: http://parentes.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jodå i brödskåpet var den, brukar stå bredvid micron men assietterna har jag inte hittat.

2008-06-10 @ 22:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0