Midsommardagen

       Traditionell tårtbuffé hos bror och svägerska,mums.
                                                                               
 En av de hårigare gästerna, mycket               Platt fall.Så vackert
Midsommar afton firades traditionellt hos broren och svägerskan. I år var vi dock lata och klädde ingen stång och därav blev det heller ingen dans kring densamma.En trevlig afton var det dock som till slut bestämde sig för att solen skulle skina. 21.30 gick vi in men då hade vi varit ute sen 16.
Idag åt jag och syster min  lunch hos mor och far och med jordgubbar direkt från fars land och till det hemgjord glass, mmm så gott. Har sen plockat och snyggat till och lagat mat hela dagen känns det som, allt för att det ska vara i ordning när jag kommer hem nästa helg.har dock inte packat än och jag tror inte jag orkar det, är såå trött, får gå upp tidigare i morgon i stället. Lär fålla de röda byxorna jag köpte häromdagen innan jag lägger mig för dem vill jag ha med mig

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhåå.. här blev man inte lite sugen på tårta nu.. ;) Himmel vad gott det ser ut med tårtBUFFÈ.. :P



Rabarberna växer.. sakta. Men nu står dom nog på helt fel ställe (dom förra ägarna hade bara slängt ut dom i rabatten och vi gjorde ett drastiskt försök för att rädda dom och grävde bara ner dom). Så när det går ska jag flytta över dom till trädgårdslandet (som vi iofs. inte ännu har). I rabatten ska dom inte beöva stå.. Dessutom på den mest skuggiga sidan.. O_o Så det är nog där felet ligger :)

2008-06-22 @ 13:06:15
URL: http://camilla.hopto.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0