Ny doft och nya lockar

När jag kom hem igår var här en helt ny lukt, en god sådan. Kan det bero på att jag målat om eller att jag bor här ensam nu?  Tycker nog att doften är lite mer kvinnlig....Kan också konstatera att mitt hår beter sig annorlunda än tidigare, det blir lockigt i fukt och inte mig emot. Har aldrig haft så mycket som en naturlig krok i huvudet tidigare så det känns rätt trevligt.
Dagen idag har mest ägnats åt att gå igenom post och tidningar och så har jag lagt in en massa bilder i datorn. Har inspekterat "ägorna" och känner mig lite besviken att sådden inte har grott än om den nu kommer att göra det????Så mycket uteväder har det dock inte blivit då det regnat mest hela dagen. Framåt aftonen visade sig dock solen och jag begav mig till "stan" för att hämta piller på apoteket och där blev jag raskt av med 440 kronor men det känns som det är värt pengarna att få somna gott de kvällar när det egentligen inte går  att somna. Kylen var väldigt tom så det blev även en tur till Coop och när jag var där hörde jag hur det började åska och vräka ner regn igen. Handlade i lugn och ro för att det ev. skulle upphöra och det var inte så kraftigt regn när jag kom ut men det ändrade sig snabbt igen, var ganska blöt då jag kom hem....
Är rätt trött nu då det inte blev mycket sovet inatt så jag säger godnatt nu och återkommer i morgon.
En blåsig dag i Gullbranna
.Liten åMycket kaffe har det blivit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0