Redan midsommarafton

Hade ingen tanke på att vara låg idag, har ju klarat av bröllopsdagen och helgen är planerad men... När jag var i matbutiken kom det så bara över mig, lessenheten, ensamheten  och oron för mannen som ju inte egentlig mening är min man men som är en sån stor del av mig och mitt liv. Hur har han det?, är han lycklig? Det går inte att bara stänga av efter 33 år tillsammans fast jag ibland skulle önska att jag kunde det och för honom gick det tydligen bra.....Det är fortfarande lika tungt, att jag inte dög.
Tidigare idag var en av mina trevliga grannar in på fika och sen var jag på rea på Lindex och fick tag på ett par RÖDA byxor för 119 kronor och så hade jag en rabattkupong på 50 kronor, det kan väl nästan kallas fynd.....? Nu är klockan00.40 och det är väl dags att försöka sova, hoppas det går bra. Försöker snåla på sovtabletterna som snart är slut, jag får inga nya förrän jag kommer hem igen och det är många nätter till dess.

Kommentarer
Postat av: Em

Glad midsommar på dig kära mor! Lööv jo!

2008-06-20 @ 12:11:55
URL: http://parentes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0