Att kunna hänga tvätt ute är väl också ett vårtecken.

Dagen började ovanligt tidigt för min del då jag skulle vara på plats i min kyrka klockan 7.30 för att bra mackor åt 100 fikasugna pensionärer. När det var överstökat tyckte jag att jag gjorde ett fynd, köpte nämligen en träningsoverall för 135 kronor.De har utförsäljning på stans sportaffär...
Eftermiddagen ägnades åt att tillsammans med systern handla presenter till de två 50-åringar vi ska iväg och fira i helgen.Passade också att fika på café och idag slog vi till med en semla, det är ju näst sista veckan som sådana finns att tillgå. Har nog blivit lite för många semlor i år men å andra sidan åt jag knappt någon i fjol....
Har sen packat lite och sett på "Så ska det låta". Måste säga att ibland förundras jag över sk stjärnor, att de inte sjunger bättre än vad de gör.
Nu är jag så trött att jag helt enkelt säger godnatt och sov gott. Hoppas du får en trevlig helg, det tror jag att jag får.

Kommentarer
Postat av: christel

Läste om din oro o jag förstår dig, att bli sviken e nog något av det värsta som finns, men försök tänka på att du faktiskt e värd något ännu bättre även om det e svårt vissa stunder. Ibland går det upp o man e starkare än starkast o sen e det rätt ner i mörkrets förtvivlan igen. Han e inte värd det...Han e inte värd dig...Lev livet medans du kan o va rädd om dig, det finns bara en som du eller hur. Du klara detta oxå...Gå nu ut o ha kul ikväll med 50-åringarna som fyllar år och tänk bara på dig själv. Sköt om dig Kram på dig från mig Christel

2008-03-15 @ 09:48:42
URL: http://kristallens.blogg.se
Postat av: Susanne

Tack snälla Christel för dina uppmuntrande ord. Kram Susanne

2008-03-17 @ 21:58:01
URL: http://dancingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0