Påskdagen

   Idag flaggar hela Sverige för att fira att Jesus uppstod igen.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
 Tårta för att fira detsamma.

Har varit på påskdagsgudtjänst som jag tycker är den bästa gudtjänsten på hela året, så mycket glädje. Unga och äldre medverkade med sång, dans, musik mm och solen som tittade in genom de vackra kyrkfönstren, solen som ju verkligen inte skämt bort oss tidigare under helgen. Igår snöade det ordentligt och när jag kom hem i natt var det -8 grader, hua. Var på påskkalas hos goda vännerna med god mat och trevligt sällskap inklusive bäbis, 4 månader och en sån liten goding charmar ju alla.
Nu tar jag det lite lugnt ett par timmar för att i kväll åka på bjudning igen tillsammans med lillasystern. Hoppas du också har en

Kommentarer
Postat av: christel

Jag håller med en sån liten goding e ju helt o hållet livsfarligt charmig. Mitt första o hitintills enda barnbarn blir 4 månader idag o han e helt underbar. Kul att du har o göra med vänner o bekanta det tror jag att du kan behöva. Ha en go kväll och go morgondag. Kram från Christel

2008-03-23 @ 20:15:34
URL: http://kristallens.blogg.se
Postat av: Susanne

Vad roligt att du har ett litet barnbarn att glädja dig åt. Läste någonstans att är man lessen är det bra att umgås med barn och det stämmer verkligen,alltid får man sig ett leende eller ett skratt.

2008-03-24 @ 12:13:03
URL: http://dancingnurse.blogg.se
Postat av: christel

Japp håller med, han e lite speciell oxå den lille, mitt första barnbarn o jag fick vara med om förlossningen o det var jag som klippte navelsträngen, det var en sån känsla att få vara med hela vägen..Kram på dig christel

2008-03-24 @ 14:31:26
URL: http://kristallens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0