Slutpåskat

Så har påsken gått, den första utan min man och det har gått bra får jag väl säga. Har haft vänner omkring mig hela helgen och inte behövt fundera så mycket. Mina vänner är ovärdeliga och jag måste säga att jag upptäckt att jag har vänner som jag kanske inte vetat om tidigare och även några som jag trodde jag hade som inte funnits alls för mig. Jag önskar verkligen att jag kan vara en god vän när  nån behöver mig.                                                     Saknar min man så mycket dock och det lär jag väl få göra.Min man finns alltid i mitt hjärta och och i mina  böner
Idag har jag tagit det lugnt. Badade och la ansiktsmask både i ansiktet och på händerna, skötte fötterna och hade det gott. Har i kväll varit hos en av mina nya vänner som bjöd på en härlig middag och trevligt sällskap. När jag cyklade hem var det i en riktig snöyra, annars har vi inte  just någon snö här i trakten som ju många andra tydligen har.Nu är det dags att värma vetepåsarna och krypa ner i till Isidor som är sängkamraten.

Kommentarer
Postat av: christel

Det låter som en riktig gosedag där du bara brytt om dig själv. Det e bra sånt behöver vi alla mellan varven men tar oss aldrig riktigt tid. Klart att du saknar din man annars vore nåt fel, men du ser, det går framåt lite i taget kan tyckas men du e starkare än du tror. Kämpa på o va rädd om dig. Krm från mig/christel

2008-03-25 @ 23:40:08
URL: http://kristallens.blogg.se
Postat av: tha dotter

tjo! nä, bara till femtonde april. Imorrn kväll är jag hemma. Kraam!

2008-03-26 @ 22:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0