Trevlig helg

image4En mycket trevlig helg har jag haft nere på en ö utanför Göteborg. Tillsammans med bror , syster och svägerska for jag i lördags iväg för att fira en syssling och en sysslings fru som hade gemensam 50-årsfest. En mycket trevlig fest och så roligt att träffa släktingar och obekanta också. Från Småland kom äkta hemgjord ostkaka och från Bohuslän bjöds äggost som jag inte tidigare smakat. Söndag hann vi lukta lite på havet och njuta av den vackra morgonen litegrann före frukost, härligt. Njöt så en härlig frukost tillsammans med goda vänner och med den vackraste av utsikter rakt ut över öppna havet innan vi begav oss norrut igen.
Tungt att komma hem dock, ingen att berätta för om det jag varit med om, inte kunna dela det som vi alltid delat jag och min man, nämligen livet....Så tomt.
Idag har det varit riktigt tråkigt väder här hela dagen, nämligen snöblask. Var ute en halvtimme för att klippa ner en klematis och fast jag var ordentligt klädd så frös jag ordentligt innan jag var klar. Annars har jag inte fått just något gjort idag, förstår inte vad dagarna tar vägen... Förkylningen är i alla fall nästan borta så nu hoppas jag att jag snart ska orka träna och promenera igen, måste komma igång.....
Godnatt med er därute and may God bless you. Kram

Kommentarer
Postat av: christel

Vilken fin utsikt ser så härligt ut.
Jag vet känslan o komma hem till ett tomt hus e hemsk, man vill ju så gärna berätta o dela med sig. Men din tid kommer oxå lita på det. Det tar tid men även om man inte tror det så bleknar det så småningom. Dom säger att tiden läker alla sår ju, nu tror jag ju inte riktig på det för det brukar bli så himla djupa ärr istället, men man fixar det på ett eller annat sätt ska du se.
Sköt nu om dig och gott att du hade en go helg i göteborgstrakten. Kram från Christel

2008-03-18 @ 01:37:43
URL: http://kristallens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0