Utflyktsdag

image11

Utflyktsdagen var igår men när jag skrivit klart inlägget så "svarade inte programmet" och allt försvann. Hoppas det lyckas bättre idag.
Har ju inte varit ute på några längre promenader efter jul pga. ryggen och sen en rejäl förkylning men igår packade jag ryggsäcken och gav mig ut i det vackra( men kyliga) vädret. En timmes promenad och sen varm choklad och smörgås på en brygga vid frusen sjö, kan det bli så mycket bättre? Vi har det allt väldigt fint här i min lilla stad med gott om fina promenadvägar. Lyssande sen jag kom hem på en bok, något som är nytt för mig. Har inte läst en hel bok det senaste året då jag haft svårt att koncentrera mig, inte det mest lättlästa har fungerat men att lyssna gick faktiskt bättre än jag trodde. Kunde sticka lite under tiden också, kanon! Boken jag lyssanar på kan jag rekommendera, "Arvet" av Liselotte Johansson-Andersson.
Även idag är det strålande sol och snart väntar en liten cykeltur till tandläkaren som ju inte är nån man längtar till ,framför allt inte när man ska betala.... Min tandläkare är dock världens bästa. Efter tandläkaren ska jag till mina föräldrar på lunch, hoppas jag kan äta.....Så blir det väl en liten lur på eftermiddagen för att orka arbeta i natt och även lördag, söndag. Så resten av helgen blir det mest att sova men ska försöka orka med körövningen på lördag eftermiddag för det är ju så roligt. Önskar er alla en skön och vilsam helg, Kramar

Kommentarer
Postat av: sara

å mysigt:)

2008-03-28 @ 09:53:32
URL: http://youngwoman.blogg.se
Postat av: christel

Så mysigt det verkar, tur att du har gott om promenadvägar det e alltid bra o promenera då kan man rensa ut allt överflödigt som inte behövs i lilla huvudet. Ett tips när du bloggar, spara längst ner under spara som utkast mellan varven ifall att det försvinner för det händer mellan varven. Sköt nu om dig o ha en go helg kram christel

2008-03-28 @ 17:57:28
URL: http://kristallens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0