1 maj (en dag senare)

image45image46
Första grillningen för i år.... och solbelysta påskliljor i täppan.

I går ägnade jag största delen av dagen till att ta bort den eländiga tapeten. Hoppas bli färdig med
detsamma idag. Vid 17- tiden kom en körkamrat och hon hade med sig karré som vi lade på grillen
 och intog tillsammans med en potatissallad jag gjort. Det var så pass varmt att vi kunde sitta ute trots
att dagen bjöd på mulet väder, solen tittade t.om. fram lite grann. Kaffe och glass avnjöts dock inne
vid köksbordet. En trevlig kväll var det och när L. lämnade mig började jag leta bilder att använda till några kommande jubilarer och det tar tid, rätt som det var var klockan 01. Vaknade 7 och kunde som vanligt inte somna om. Tänker nu fortsätta leta bilder så jag kan beställa dem före måndag då detär extra billigt nu.
Tapetrivning lär jag också ägna mig åt för nu ska hela rasket bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0