Äntligen sommar, hurra!

Så kom den till slut, den bästa av årstider med ljuvliga dofter av syrén och hägg.
Har dock inte varit så mycket utomhus idag då väggen skulle målas och blev det också. Nu är det sista väggen kvar där jag redan gjort en bit och det dessutom är två dörrar, så nu är det inte jättemycket kvar.... Har också bakat två banankakor, och havrerutor enligt mitt vanliga recept....smarr,smarr. Dahliorna som varit på vinterförvaring hos far är planterade hos mig och nu är det bara att vänta på blomningen. Rabatterna är annars ganska tråkiga nu när lökväxterna tagit slut och ännu har jag inte petat ner nåt i alla krukor.
Mannen ringde i ett ärende och mer behövdes inte för att resten av dagen skulle bli bedrövelse. Det gör ont, ont, ont.

Kommentarer
Postat av: Marie

Du är duktig på att fixa du......fast att det gör ont:( Tankarna finns hos dig!! Kramar

2008-05-29 @ 22:22:08
Postat av: Em

Längtar efter att komma hem och se dina vackra blomster och allt! Kraaam!

2008-05-30 @ 11:58:03
URL: http://parentes.blogg.se
Postat av: Susi

Är det kusin Marie? I så fall hur hittade du hit? Tack i alla fall för tankar och kramar, de dår åt.'Kram

2008-05-30 @ 12:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0