En underbar helg

image56image57image58

Tre bilder som får symbolisera den gångna helgen.

Haft  en härlig helg tillsammans med ca 115 trevliga människor i olika åldrar. Varit på "Gemenskapsläger" vid sjön Usken i Bergslagen, en mycket vacker plats. Ätit och fikat mycket som man ju alltid gör när det är läger, "lärt mig" hela gamla testamentet i Bibeln på ett mycket annorlunda och roligt sätt. Har också blivit tillfångatagen, fångat någon själv, samlat ledtrådar och haft kul och förståss njutit av det underbara vädret och ialla fall badat fötterna. De yngre gardet och den äldste ( i 80-årsåldern) badade på riktigt och tyckte det var skönt.... Kan nog inte förmå mig att tycka att 15 grader är skönt, när det blir  23-34 är jag gärna med)
Tyvärr blev lördagkvällen jobbig då det blev för många tankar i mitt huvud, det går inte alltid att tänka positivt även om jag försöker. Jag saknade min man och vårt gemensamma liv.  Vi har varit på så många härliga läger och det här var det första utan honom. ....
Nu ska jag försöka komma igång med allt som behöver göras här, känner mig stressad över vardagsrummet och grannarna tycker inte min kompost ser snygg ut så jag måste ta bort den.. Staketet är i alla fall färdigmålat och ser så fint ut  nu ska jag bara måla det nya staketet som samfälligheten satt upp medan jag var borta. På det....

Kommentarer
Postat av: Lumumma

Tack för värmande ord! Vilka vackra foton! :)

2008-05-12 @ 14:45:10
URL: http://lumumma.rummet.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0