Har ändå lite ork....

Gick av i morse och har sovit 4 timmar men det känns som jag är halvdöd... Sov 4 timmar igår också men hade väl behövt   7. Känns som det blir svårare och svårare att få riktigt med sömn. När jag väl vaknat är det så svårt att somna om då tankarna bara mal i huvudet å just nu är det väl också att jag känner mig stressad över allt jag ska göra de närmaste dagarna.
För att gå tillbaka till gårdagen så målade jag när jag vaknat och var sen iväg på det "lopp"som arbetsgivaren ordnar. Vädret kunde inte varit bättre och det var 300 glada motionärer som drog iväg på den 5 km långa banan. Jag och kamraten ställde oss inte längst bak den här gången för självförtroendet har stärkts sen i fjol då vi tyckte det gick för långsamt i starten. Vi   gick förbi några och var bland de första gående i mål....Känns så bra när jag tänker på att jag lyckats åstakomma den här konditionsförändringen på egen hand eller i alla fall på egna ben och bättre ska det bli... kamraten och jag ska anmäla oss till Tjejmilen och det är klart att vi vill ha en skaplig tid som vi kan känna oss nöjda med.
Nu väntar dusch och allehanda göromål. Ska fixa tårta som ska med på 50-årskalaset i morgon, fixa med presenter, kort  och studentuppvaktning. ringa diverse samtal mm.


Kommentarer
Postat av: amalia

Tjejmilen är det som gäller!

2008-05-30 @ 17:39:22
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0