Hip-hop

Har varit på träff  med the '"Gospel ladies" i afton. Det tidigare namnet var "Gävleflickorna" men somliga tyckte inte det var ett passande namn på såna tuffa damer som oss och man kunde möjligen blanda ihop namnet med några gamla gymnaster som kallades "Idlaflickorna". V satt på nybyggd altan och bjöds på grillad lax och annat gott, skrattade mycket och sjöng en del. Tyvärr var den ena av två sopraner helt utan röst så det blev inte så mycket sjungit som vi kanske tänkt. De andra tycker vi ska sjunga en sång där jag ska rappa och när jag kom hem och kollade min bilddagbok hade min dotter kommenterat "det är lite hip.hop över dig mamma". Så det ,är kanske min nya karriär, måste börja öva mig på "movsen"
Annars har jag gjort rarbermarmelad med vanilj, målat staket och gått två varv i skogen. Nu är klockan alldeles för mycket som vanligt nästan 01. Nästa sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0