Idag har jag gungat....

Har gått och funderat på att gunga flera dagar men varit för feg, vad ska folk tänka....? Så idag när jag hade besök av lilla I och hans vackra mor så var det läge. Har inte fått plats i en gunga på många år men se nu gick det..., inte med så hög fart men ändå, det räckte för att bli yr i huvudet.
Tog flera kort på lilla I i gröngräset och på de fina bullar jag bakade i morse och vad gjorde jag? Jo raderade alla bilder ,ibland blir man galen på sig själv.
Vad mer denna soliga dag? Målat förståss och är nu snart klar med fönsterväggen Ska försöka hinna med kortväggen i morgon, måste jag hinna. Å så ikväll besök av goda vännen med kamrat. Satt på altanen och pratade och jag känner att jag är så glad att jag kommit en bit på väg fast det ännu är mycket som är tungt. Men jag har överlevt och är ofta glad. Vill aldrig nånsin må som jag gjorde för ett år sen, när min man sa att han inte "ville försöka nåt mer"(5 juni) eller för 1,5 år( 20 januari) sen när han sa"att han nog inte älskade mig längre" och så tiden dessemellan.Kanske den tiden var den värsta, när jag ville så mycket och försökte visa hur mycket jag älskade honom men det bara blev fel....eller i allafall uppfattades fel. "Man älskar ju inte nån bara för att den är snäll"... Men jag hoppas nån kan älska mig fast jag är snäll och snygg och sexig och alldeles underbar....

Kommentarer
Postat av: christel

Det e väl klart att nån älskar dig igen. Dom bästa orden du skrivit speciellt det sista..alldeles underbar..Du e unik o det finns bara en som du, det kan han gräma sig över att ha missat..Det tar tid o det blir ärr men glöm inte att du e stark som en oxe o du kommer o bli starkare av hans misstag.
Klart du ska gunga om du känner för det, strunt i va folk tycker, det e nu du lever. Va rädd om dig o stora kramen från christel

2008-05-28 @ 06:47:28
URL: http://kristallens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0