Kalas


En av mina närmaste grannar fyller strax 50 och har haft kalas idag. Har hjälpt henne lite i köksregionerna och det var roligt att kunna vara till lite nytta. B. och hennes M. och vi har varit grannar i över 22 år men det är inte förrän sista året som jag lärt känna henne lite mer. Hon har verkligen varit jätterar mot mig och visat att hon brytt sig när jag har haft det jobbigt. Är glad för att ha fått henne till vän.
Har stått i princip sen 9.30 så nu känner jag att det ska bli skönt att krypa ner i sängen. I morgon är det söndag och vilodag. Tycker det är så skönt med söndagarna för då kan jag känna mig fri att göra ingenting, bara vara och det ska jag göra i morgon . Hoppas du också gör det, ingenting alltså eller i alla fall bara  gör sånt du verkligen vill göra som du mår bra av.
Godnatt alla and may God bless you all.


Kommentarer
Postat av: christel

Sååå fin din blogg e. verkligen härliga färger o med bilderna på fina blommorna blev den riktigt klatchig....Ha nu en underbar vilodag o va rädd omdig. Kramar i massor från christel

2008-05-18 @ 10:57:09
URL: http://kristallens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0