Nästan vinter....

...var det i alla fall klockan 5 i morse då gräset och taken var alldeles vita. Hoppas alla små morots- och salladsfrön som redan blivit sådda inte frös ihjäl. Solen har skinit hela dagen men inte är det någon värme att tala om. Mor berättade att hon igår talat med en man från ett varmare land som bara hade kortärmat på sig och sagt att han måste ha en termometer och kolla temperaturen men han tyckte att "nu är det vår, då ska man inte ha jacka."....Jag har även idag sett folk i bara t-shirt och det kan inte vara skönt, solen kan bedra...Själv tänker jag ta vinterjacka och handskar när jag strax cyklar till jobbet.
Fö. har det inte hänt så mycket här, fortsätter med tapetväggen och så var det näst sista gången på geriatrikkursen. Ska bli skönt att äga sina egna tisdagar igen. Godnatt alla och en trevlig dag i morgon önskar jag er.

Kommentarer
Postat av: christel

Usch ja detta väder..Har en väninna som bor i Torreveija, där ösregnade det härom dagen o då pratar vi regn. Hoppas solen tittar fram i dag på dig. Kram Christel

2008-05-14 @ 06:32:10
URL: http://kristallens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0