Nu har det vänt

image66image67image68
Det finns så mycket vackert att fotografera nu och här är några bilder tagna här utanför.

Nu har det vänt med vardagsrummet och med det menar jag att jag slutat riva ner och har nu istället limmat lös tapet, fyllt igen hå osv. Blir nog snart målning av taket...
Vägde mig idag och det var inte uppmuntande, har gått upp 6 kg av de 28 jag gått ner. Har ju alldeles kommit av mig med motionen så nu lär jag ta nya tag och det började jag med idag. Stavade tre varv i skogen här bredvid och  kan man tänka sig att solen tittade fram, det var riktigt skönt.
Nu är det sovdags, sov bara tre timmar sen jag kom hem från jobbet och det är ju lite för lite när man varit vaken hela natten. Hoppas jag somnar bara, har haft lite problem med det en del kvällar på sista tiden. Det är för mycket som mal i huvudet. Hoppas du också får sova gott.

Kommentarer
Postat av: Em

You go morsan, stava på! Kram!

2008-05-20 @ 18:24:49
URL: http://parentes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0