Ny dag med nya möjligheter



Oljade halva altanen igår i förrgår och se hur det växt i rabatterna på bara en vecka, jag njuter.....

Solen skiner och det blir ännu en härlig vårdag att försöka få något vettigt utav.
Var till sjuklgymnasten igår och hon konstaterade ryggskott och ingen behandling gavs, "det går över" och det hoppas jag verkligen. Nu, precis nyuppstigen känner jag verkligen av att jag har en rygg men det blir nog bättre när jag varit på benen en stund.
Fortsatte med att försöka få bort tapeten och jag tror jag når målet idag.
Nu dags för gröt och ortstidning, får se om någon bekant dött eller fått barn......Det är ungefär den digniteten på nyheterna i vår tidning och så förståss om knattelaget spelade oavgjort eller inte. Strunta i tidiningen då! nej det går absolut inte....

Kommentarer
Postat av: amalia

jag hörde att det stod på sms-snack att nån tackade en brunett som spelade änglalikt på valborg... mina körskolelärare var övertygad om att det var jag..

2008-05-07 @ 16:46:20
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0