Planerat

I går kväll när jag kom hem hade jag fått en sms av min son där han meddelade att han kommit in på en 1-årig fotokurs han sökt. De jobbar mest med analoga kameror, mörkrum osv. Han har vår gamla kamera och det finns en till men de är inga märkvärdigheter. När jag kom till kyrkan idag hade en kompis satt upp en lapp med en undran om det var någon som var intreserade av deras kameror? Pratade med henne och på em. med sonen som var mycket intresserad....  En Canon är ju lite vassare än en Konica och han skulle få den.        Var det någon som planerat det här? Det tror ju jag och sonen var så glad för att han kommit in så det känns så bra. Dessutom hade sonens band fått fina reccentioner av sin skiva i en fransk tidning, jag begep dock inte många ord men pojken skulle skicka en översättnng någon gjort. Är det någon som är bra på tjeckiska så finns även en reccention på det språket.....Min yngsta dotter har nu sin sista vecka innan C-uppsatsen ska vara inlämnad så hon har fullt upp och äldsta dottern har bara ett par veckor kvar innan hon börjar sitt nya jobb i Stockholm så hon vet väl också vad hon ska göra de närmsta veckorna.... Å jag ska försöka komma någon vart med vardagsrummet...Å så kommer alla barnen hem den 5 för att fira  att E. slutar skolan. Hurra!
Nu dags att cykla till jobbet, det blir med långkalsonger, fast det är visst lite varmare ute nu än på förmiddagen.Kram alla.

Kommentarer
Postat av: christel

Oj du verkar ha fullt upp, ja även dina barn såg jag. Kul att dom kommer hem allihopa till dig o firar. Ta det nu lugnt med rummet, jobbet o allt. Va rädd om dig Kram från Christel

2008-05-18 @ 22:58:44
URL: http://kristallens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0