Sluthelg

Har inte hänt så mycket sen sist då jag jobbat i helgen.
Har i alla fall börjat måla väggarna och oj vad det suger färg men det blir fint  och så fräscht. Elementen ska jag måla en gång till sen är de klara. Taket är också klart förutom en liten bit jag missat. Till den 5 juni var det meningen att rummet skulle vara klart men det kommer inte att gå men jag ska ialla fall försöka få väggarna klara så får jag ta fönsterkarmar och lister senare. Väggen som ska få tapet får jag nog också spara för till den måste jag ha hjälp, vågar mig inte på det själv.Den 6 juni ska här bli kaffekalas så jag ska också baka och det har jag inte gjort på jättelänge så det ska bli roligt. Lär ju också försöka röja och städa av då barnen ju kommer hem, längtar....
Alla barnen har föresten ringt idag på mors dag och själv har jag varit och gratulerat min egen mor som också fyller år i morgon så där firade vi två saker på en gång. Hade kjol idag och var utan strumpor, vinterjacka och vantar och frös inte.....skönt.
Nu tänker jag inte sitta här längre utan borsta tänderna och släcka före 23.30. Godnatt alla eller godmorgon (stryk det som ej passar) Jag önskar er en välsignad och glad vecka.

Kommentarer
Postat av: amalia

vi gjorde två smulor i fjällen

2008-05-26 @ 22:13:45
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se
Postat av: amalia

vi gjorde två smulor i fjällen

2008-05-26 @ 22:17:35
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0