Taket målat

image72image73image74

Översta bilden är marmeladen jag gjorde igår. På mellanbilden är dillpionen som slog ut sin första blomma idag, jättevacker. Underst är en våffla som jag bjöds på hos god grannarna, tack för det.

Idag har äntligen taket i vardagsrummet blivit målat och det känns skönt. Får kanske dra på lite till i morgon, får se hur det ser ut när det är riktigt ljust.
Så mycket annat har det inte blivit gjort idag, känt mig lessen och trött men är glad att jag kommit igång med målningen. Nu blir det en dusch så kanske jag kommer i säng före midnatt.
Hade tänkt berätta enhistoria om en peruk men jag är för trött, får se i morgon....

Kommentarer
Postat av: christel

Mmmmm våfflor det e ju sååå gott !!! Så duktig du e ! Ta det nu bara lugnt i helgen o försök o rå om dig själv det kan du behöva.
Va rädd om dig kram christel

2008-05-23 @ 09:28:09
URL: http://kristallens.blogg.se
Postat av: Em

Historier om peruker kan aldrig bli fel, den ser jag fram emot. Ser även fram emot att snart komma till Sala och min kära mor! Och smaka på marmeladen, det var väldans vilka söta burkar du har fixat. Vi är klara med uppsatsen nu!! Storkramar!!

2008-05-23 @ 23:31:40
URL: http://parentes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0